2014. augusztus 1., péntek

~ Top 10

Sziasztok! Tudom, hogy régen jelentkeztem, de úgy érzem, most eljött az ideje új bejegyzést kirakni. Mint látjátok ez egy újabb Top 10-es lista, most éppen a kedvenc zenekaraimmal. Mindegyiket -mint az elsőnél- képekkel toldom meg. Most nem gif-ekkel, sokkal inkább kör png-kel. Hát, akkor kezdjük.

10. Fall Out Boy
A Fall Out Boy-t tavaly nyáron ismertem meg. Nem azért ők lettek a 10.-ek, mert nem szeretem őket, esetleg meguntam. Imádom a tagokat, azaz Patrick-et, Pete-et, Andy-t és Joe-t is. A régebbi számaikat szeretem inkább, az újak már nem igazi rock számok. A kedvenc számom az I Don't care.

9. Avril Lavigne
Avril számait akkor kezdtem el hallgatni, mikor a FOB-ot is. Bírom a csajt, szerintem jó stílusa van, bár neki is a régebbi számait szeretem inkább. A kedvencem tőle a Rock and Roll.

8. All Time Low
Az ATL-t először élőben hallottam, a bécsi Green Day koncerten. Ők voltak az elő-előzenekar. Akkor is felfigyeltem már rájuk, de aztán most, 2014-ben kezdtem el hallgatni őket rendesen. Nem rossz zenekar, nekem tetszik. A kedvenc számom az I Feel Like Dancin'.

7. Paramore
A Paramore számokat nem is olyan régen töltöttem le a telefonomra. A Decode-ot hallottam először, azt mindig imádni fogom. A tagokat nem nagyon ismerem, se a banda történetét, ettől függetlenül bekerültek a 10-be. A Decode a legeslegkedvencebbem...

6. Billy Talent
A Billy Talent-et eléggé régóta ismerem, de a számaikat nem nagyon ismertem. Aztán tavaly, amikor jött a FOB őrületem ők voltak még, akik a kedvenceim közé kerültek. Aztán jó időre elfelejtődtek, de most nyáron újra megkedveltem őket... Ez ilyen nyári zenekar... Majd jövő nyáron is szeretni fogom őket... Kedvenc számot nem tudok választani, de talán a Red Flag az...

5. Blink-182
A Blink-et is a tesóm ismertette meg velem, mint a kedvenc bandáim nagy részét. Vagyis a top 5-öt. Imádom ezeket a beteg állatokat, nem is kérdés. A legjobb klipjeik nekik vannak szerintem, mivel azokon mindig nagyokat lehet röhögni. A kedvenc számom az I Miss You és a Stay Together for the Kids.

4. Guns N' Roses
Hm... A Guns N' Roses (szerintem) a legjobb régi banda, a Nirvaná-val, AC/DC-vel, Iron Maiden-nel, Sex Pistols-sal együtt. De a legjobb, ami még ma is működik, csak ma olyan szar, mint az állat. Nekem a klasszikus Slash-Axl-Izzy-Steven-Duff felállás jelenti a bandát. Bár Matt Sorum-ot is szeretem. Nightrain a legjobb.

3. Tankcsapda
Elérkeztünk a top 3-ba, amiből - mint látjátok - a Tankcsapda a 3. Nem egy koncertjükön voltam már, pontosan 3-an. Debrecenben decemberben, Mogyoródon májusban, és Agárdon júniusban. Az egyik kedvenc magyar zenekarom, egyszerűen a szövegeik úgy megfogtak, pont mint az első kettőnek. A legjobb mérget bírom a legjobban.

2. Green Day
A Green Day az a banda, akik végigkísérték az életemet, hiszen öt éve koromban, már csomó szövegüket fújtam kívülről - még ha annak a nagy része csak az volt, amit hallottam - és már koncertjüket is meglátogattam. Felejthetetlen élmény, örülnék, ha még most is tartana... Jesus of Suburbiá-t szeretem a legjobban.

És dobpergés...

1. The Grenma
A Grenmát már talán másfél éve a kedvenc zenekaraim közé sorolhatom. Imádom a zenéjüket, a szövegeket, magukat a tagokat is. Csonginak a hangját szeretem, akár énekel, akár szinkron színészkedik. Nagyon jó grafikus is egyben. Dóri a kedvenc basszusgitárosom, sőt a példaképem, Matyi pedig nem csak jó dobos, de még jó hangmérnök is. Talán a Megszűnt a jelt emelhetem ki a számok közül, még akkor is, ha kevés a szövege. Ezen kívül még a Vajon hallja valaki a hangom? és az Enyém az utolsó szó a kedvencem.

Na, tehát mára ennyi lenne. Remélem tetszett és ha nem ismertétek a zenekarokat, akkor remélem meghallgattátok azokat a számokat, amiket kedvenceknek írtam. 
Whatsername xx

1 megjegyzés:

  1. Szia! Tetszik a blogod :) Nem találtam chatet, de esetleg érdekelne egy csere? Nálam jelezz vissza kérlek! Köszönöm szépen! :) www.gunsnrosesfanfic.blogspot.hu

    VálaszTörlés