2014. május 31., szombat

~ Koncert

Hát először is hello minden kedves (és nem kedves) idetévedőnek.
Szót ejtek a -mostani- kedvenc bandámról, akiknek már nem egy, hanem két koncertjükön is voltam. Ez a banda, pedig nem más mint... azok, akik
-ebben az évben érték el 25. jubileumi évüket
-3-an vannak a bandában
-Magyarország egyik leghíresebb bandája
-Március 11.-én értek haza a külföldi koncertekről
-Debrecenből jönnek
-Május 17.-én szombaton, a Hungaroringen, a 13-as kanyarban tartották meg az első hazai koncertjüket 2014.-ben
-2012-ben volt egy tagcsere
-rockbanda
-legalább az egyik számukat mindenki ismeri (vagy ha nem akkor elég gyenge)
-a volt gitárosuk a becenevét egy gyümölcsről kapta.
Ha erről nem jöttetek volna rá, akkor most már elmondom. Magyarország egyik legnagyobb ma is működő bandája... *dobpergés* a TANKCSAPDA!
Igen, pontosan. Van itt valaki aki szereti esetleg ezeket az elvetemülteket? Vagy valaki, aki régebben szerette, de az a véleménye, hogy mára már eladta magát a banda? Ami természetesen nem igaz...Erre utal a Köpök rátok! címmel kiadott szám, ami a már készülő, október 14.-én megjelenő albumon lesz rajta.
Esetleg volt valaki, valamikor koncerten? Akartok hallani egy koncertbeszámolót? Ha nem, akkor is írni fogok. Mu-ha-ha. Gonosz vagyok.
De akkor kezdem is.
A koncert ugye május 17.-én volt a Hungaroringen, a 13-as kanyarban. A tömeg két részre oszlott, mert volt egy kordon. Vagy mi. A színpadhoz közeli részen elég kevesen voltak, köztük mi is. A másik rész tele volt. Ha jobban belegondolok, százszor jobb volt a színpadhoz közelebb.
Mi a barátnőmmel, szó szerint az egészet végig énekeltük, elejétől-végéig. Na jó,csak én, a barátnőm nem ismerte mindet... 
A Köpök rátok is volt... *-* 
Mellesleg -vagyis nem mellesleg- Sidi a koncert vége felé, a Legjobb méreg közben rám mutatott, vagyis felém és mivel nem volt a közelben senki, de közel álltam a színpadhoz, ezért valószínűleg láthatott...
Eső szerencsére nem kezdett el esni, még ez volt a szerencse, mert hideg az viszont volt, még akkor sem éreztem.
És itt vannak a képek. Saját, és a Csapda oldaláról letöltöttek, vegyesen. Plusz az előzenekarról képek. (Dorothy)

















Whatsername xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése