2014. május 26., hétfő

~ Top 10

Hát akkor hello minden embernek (állatnak, növénynek, gyökérnek, sejtmagvasaknak- esetleg sejtmag nélkülieknek)!
Most -mint a címből is láthatjátok- egy Top 10-es listámmal jövök. Mégpedig a Top 10 kedvenc zenémmel.
Akkor lássuk a medvééééét!
Ez a szám eddig toronymagasan vezette a listát, de most lecsúszott az utolsó helyre. Egyre kevesebbszer hallgatom, de a 10. helyet simán eléri. Könnyen lerázza az utána következőeket. Na mindegy is, természetesen imádom az egészet... *-*

Ez a másik olyan szám, ami nem is olyan rég, még az egyik legnagyobb kedvencem volt, és ami nélkül nem zártam napot. Dave-t még a Nirvanából ismertem meg, mint dobost, és mondanom sem kell: Énekesnek is kibaszott jó. Egyébként ez a szám eleinte egyáltalán nem tetszett. Ahhoz képest szép helyre került... 


Mint látjátok, ez a bűvös nyolcas szám. Egyszerűen csak Tankcsapda, méghozzá az újabb fajtából. Pontosabban már 2012-es és már Sidi van a lemezborítón, vagy min. Tegnap hallgattam meg először rendesen, mára meg megelőzte az FF-et és a GD-t, így kiszorítva a Nirvana egyik számát. 

Ez az a szám, amit bármilyen helyzetben képes vagyok meghallgatni. Személy szerint ez a kedvenc számom az együttestől, ami nem is csoda, mert, mint mindegyik másik, ez a szám is tökéletesre lett megírva. De ez csak szerény véleményem... :D

Ez az a FOB szám, amit a legjobban, vagyis inkább szeretek. Ez még úgy egy kicsit jobb volt mint a mostani album "Save Rock N' Roll", ami nem pont a megmentése... Ezzel nem leszólni akarom őket, mert elismerem, hogy igen, kibaszott jó zenészek, és nem is rosszak a számaik... Egyszóval imádom ezt a számot *-*

Ez sem pont az az igazi rock/punk szóval nem az az igazi kemény zene, de én személy szerint imádom ezt a számot. Bírom a srácokat is, nem is kicsit. A zenéjüket el kell ismerni, -legalábbis szerintem- mert nem rossz, és nem is igénytelen. Viszont ezek a srácok maguk írják a számaikat... 

Ez a banda már régen a szívemhez nőtt, bár egy igen kedves bloggernek nagyon köszönöm, hogy megmutatta, hogy van még jó fiatal banda. Ez a szám eléggé igaz szerintem, legalábbis úgy, ahogy én értelmezem. A legújabb EP-jükről való...

Ezt a számot először az MTV Rocks-on hallottam és láttam, és már akkor belopta magát a szívembe. Mostanra pedig feltornázta magát a 3. helyre, ami nálam már nagyon-nagyon jó. Egyrészt mert imádom Tom hangját, másrészt, mert Mark-ét is.

Ez a szám is azokhoz a Csapda számokhoz tartozik, amiket egyszerűen nem tudok megunni. A számot már egész kicsi korom óta szeretem, és hallgatom is. Örök kedvenc marad, bár május 13.-án leelőzte egy másik Csapda szám...


Az első szám pedig nem más, mint *dobpergés* a Tankcsapda legeslegújabb és egyben egyik legjobb mostani száma, a...

Szóval... igen, az első szám a Köpök rátok. A következő és már készülő albumon lesz rajta, ami október 14.-én fog megjelenni. Ez a szám még a Fiúk ölében a lányokat is képes volt megelőzni, ami nem kis mutatvány. Szarrá hallgattam ez alatt a kis idő alatt is, sőt, a Hungaroringi koncerten teli torokból üvöltöttem. Tökéletes az egész szám... és klip.

Mára ennyi is lenne. Remélem tetszett, vagy legalább meghallgattátok/meghallgatjátok a számokat. És remélem tetszik... ;) Sziasztok!
Whatsername xx





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése